jurekw jurekw
1039
BLOG

Jak oni mogli!

jurekw jurekw Polityka Obserwuj notkę 22

Szok. Na Ukrainie ludzie przestali się zabijać. Zginęło dotąd 2593 osób. Rannych zostało 6033. Około miliona uchodźców – z tego 800tys znalazło się w Rosji. No i nagle przestali się zabijać. Wstydźcie się Ukraińcy!

Polscy patrioci wam tej zdrady nie wybaczą.

Ich ocena jest jednoznaczna: Ukraina skapitulowala. Jeszcze nic nie wiadomo o szczegółach porozumienia. Wiadomo tylko, że ma nastąpić zawieszenie broni. Ale oceny są jednoznaczne. W „Panoramie” TVP eksperci też nie mają wątpliwości. To zgoda ultimatum Putina. Na dodatek ultimatum wymuszone na …. „terrorystach”.

Każda wojna jest złem i każde życie ludzkie jest cenne. Czasem wojny się nie da uniknąć. Ale aby to ocenić, potrzebna jest znajomość celów (to mniej więcej wiemy) i pewność, że tych celów nie uda się inaczej osiągnąć. A na ten temat w sytuacji osiągnięcia porozumienia niewiele wiemy.

Jakie cele chcieliby osiągnąć polscy podżegacze?

10tys zabitych?

Pokonanie Rosji i zajęcie Moskwy?

 

PS.

Jako Polak (niestety) strasznie mnie korci, żeby wyzwać na pojedynek autora tej kretyńskiej notki, który na dodatek zablokował mi możliwość komentowania. Bo ja w przeciwieństwie do niego nie jestem anonimowym tchórzem. Ale mam póki co ciekawsze zajęcia.

jurekw
O mnie jurekw

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka